Inspirace za měsíc květen 2020
Strategie pro blog MALL.cz

Strategie pro blog MALL.cz

Více o projektu
Počet přístupů z organicu měsíčně
56 500
Míra dočtení článku
74 %
Průměrný počet zobrazení článku měsíčně
3 250

Hodnocení projektu

67 %
Nápad a strategie
83 %
Zpracování
75 %
Byznys přínos
67 %
Interaktivita
Maru Kortanová
Maru Kortanová
Co-owner Pábení
Je to učebnicový příklad, jak chytře tvořit obsah na základě dat, trendů i potřeb cílové skupiny. Jde o do puntíku promyšlenou strategii – nejen z pohledu tvorby, ale hlavně procesně. Tento projekt ukazuje, že dlouhodobá práce prostě přináší ovoce.

O projektu

Blog MALL.cz

Celá strategie je prostá, a právě proto účinná: na jasně definovanou cílovou skupinu “Mall rodiny” tvoříme na základě detailních a průběžně získávaných dat přesně takový obsah, jaký potřebují a hledají, a provázáním s e-shopem je přibližujeme konverzím.

Stěžejním komunikačním kanálem je samotný blog, kde vychází asi 15–20 článků měsíčně. Vytvořili jsme z něj místo, které čtenářům dobře poradí, ať už řeší úklid nebo třeba kam vyrazit na rodinný výlet. Mají k němu důvěru a mohou se k němu vracet.

Druhotně je pak veškerý obsah sdílený na Facebooku, odkud přivádíme návštěvníky na blog. Na profilu MALL.CZ jsou publikované jak aktuální články, tak starší recyklovaný obsah, který u čtenářů rezonoval nebo je evergreenem.

Jako doplňkové kanály pak slouží Instagram, kde MALL.CZ odkazuje na články pravidelně, nebo newsletter, kde se odkazy na blog objevují spíš nárazově.

Podívat se na případovou studii ke strategii

Video rozhovor s

Eliškou Gunišovou a Martinou Krumpholcovou

Cílem obsahové strategie pro MALL.CZ bylo z prakticky mrtvého média blog.mall.cz s návštěvností několika desítek lidí měsíčně vybudovat místo, které bude dlouhodobě a systematicky přitahovat potenciální zákazníky MALL.cz ve fázích see a think, a přibližovat je do dalších nákupních fází.

Chceme, aby blog Mallu byl dlouhodobě místem, kam si chodí lidi pro dobrou radu.
Eliška Gunišová
Projektová manažerka Obsahová agentura

Na co nezapomeneme

Na co jsme opravdu hrdí

  • Jak si vyrobit sliz

    Do této chvíle nejčtenější článek celého blogu. Před pár lety se mezi dětmi udál “slizový boom” a každý si doma vyráběl svůj vlastní sliz. Za tenhle nápad vlastně vděčíme všem dětem z okolí agentury, které nám daly své osvědčené recepty na sliz :)

  • Z nuly na 57 000

    Blog MALL.cz jsme si vzali do parády v roce 2017, kdy vykazoval návštěvnost 50 lidí z organického vyhledávání měsíčně. Díky naší práci jsme toto číslo dostali během dvou následujících let na 57 000 návštěv měsíčně.

  • Spolupráce s Mallem

    Komunikace s Mallem probíhá perfektně a i když se vyskytnou situace, kdy máme na stejnou věc odlišné názory, jsme vždy schopni najít rychle potřebný kompromis.

  • Místo pro dobrou radu

    Z blogu se stalo místo, kam si uživatelé chodí pro radu a doporučení. Jsme rádi, že nejde jen o obsahové odkladiště nabízených produktů.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí

Ochutnávka na příště

Instagram s teniskama na nohou

Příští měsíc se můžete těšit na tento projekt

Maximalizace přímých konverzí z Instagramu Footshopu za minimální náklady