Inspirace za měsíc březen 2020
Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Více o projektu
Zvýšení prodejů
+29 % meziročně
Celkový zásah
2,7 milionu
Čas v chatbotovi
21 minut
Počet konverzací
268 050

Hodnocení projektu

92 %
Nápad a přesah
100 %
Zpracování
75 %
Výsledky
Edita Liška
Edita Liška
CEO Limeade
Zde není pochyb, že nápad šel naprosto jednoduše za milovníky hokeje. Zpracování diváka přenese do prostředí, kde se krom ledu dozví o zápase nejvíce, tedy do televizního studia. Moderátoři precizně napsaným textem stříleli jeden gól za druhým.

O projektu

Krušovice

Představili jsme královské komentátorské duo a začali soutěžit o vstupenky na zápasy české reprezentace. Propojili jsme online svět s tím offline  mostem mezi nimi se stal náš královský chatbot. Fanoušci nakupovali pivo a kódy z plechovek se staly jejich šancí na výhru tím, že je právě do chatbota jednoduše zadávali. Komunikaci jsme si vyšperkovali GIFy s komentátorskými perlami, na které jsme souběžně upozorňovali i na Facebooku a v Instastories. Celkově získaly 26 milionu zhlédnutí a staly se tak klíčovým prvkem naší hokejové kampaně.

Slosování soutěže o vstupenky jsme plně zautomatizovali a dynamická videa pravidelně ohlašovala vítěze bez lidského zásahu.

Reakcemi na průběh a výsledky zápasů nám začala práce v reálném čase. Od teasovacích Instagram Stories po příspěvky na Facebook, které jsme stříleli v rámci sekund po odpískání zápasů. Chatbot se stal hokejovým zpravodajem, fanoušci  něj mohli tipnout výsledek a probrat statistiky. Dostal přes 42 000 tipů a průměrná doba návštěv byla přes 21 minut!

Královské studio přeneslo fanoušky z obrazovek na led a zpět. Zábavně a s výsledky, které nás i klienta posouvají zase o kus dál na poli social media marketingu.

Podívat se na video case study

video rozhovor s

Ondřejem Vataščinem, Františkem Procházkou a Martinem Navrátilem

Jednoduchost sdělení, komplexnost exekuce. Využili jsme pestrou paletu platforem, formátů a technologických řešení, která nám dohromady pomohla naplnit cíle. Komunikace před šampionátem zvyšovala prodeje, v průběhu bavila fanoušky.

Kampaň se nám podařilo přes čtyři měsíce udržet v pozornosti cílové skupiny
Ondřej Vataščin
Client Service Director, ISOBAR

Na co nezapomeneme

Co se povedlo

  • Výsledky

    Celá kampaň byla vlastně jedním takovým úhledně zabaleným efektivním balíčkem, který fungoval jak v digitálním, tak offline prostředí. Výsledek v podobě 29% meziročního růstu prodejů je toho jasným důkazem.

  • Dynamický obsah

    Hráli jsme si s real-time komunikací, byli jsme schopni propisovat aktuální výsledky zápasů do bannerů, či na web a to se ukázalo být klíčovým tahem pro maximální relevanci celé komunikace.

  • Chatbot

    Jeho výkon nás velmi pozitivně překvapil. Ostatně průměrných 20 minut na člověka strávených komunikací s chatbotem dokazuje, že jeho zapojení dávalo smysl a zároveň jak dobře byl vymyšlen.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí

Ochutnávka na příště

Nový web OSA

Příští měsíc se můžete těšit na tento projekt

Redesign webu Ochranného svazu autorského z dílny společnosti MEDIA FACTORY