Inspirace za měsíc červen 2020
Instagram s teniskama na nohou

Instagram s teniskama na nohou

Více o projektu
Návštěvnost meziročně
+240 %
Počet transakcí meziročně
+91 %
Tržby meziročně
+44,5 %

Hodnocení projektu

100 %
Nápad a přesah
92 %
Zpracování
100 %
Výsledky
Petr Andrýsek
Petr Andrýsek
Co-founder MADMONQ
Footshop dělá fantastickou práci s jasnými výsledky, které jsou dány především kvalitou obsahu. Taky jsem se nechal chytit :)

O projektu

Footshop

Naším cílem bylo získat přímé konverze z našeho Instagram profilu s minimální mediální investicí (cca 8000 Kč měsíčně). Na základě toho jsme se snažili maximalizovat návštěvnost z našeho profilu, protože jsme počítali s nižším konverzním poměrem než z jiných kanálu z důvodu, že Instagram je na vrchu nákupního funnelu.

První výzvou bylo, jak získat co nejvíce návštěv z Instagramu. Primárně jsme mohli odkazovat z jednoho linku z BIA profilu a pak z IG stories. Avšak Footshop zveřejňuje průměrně 4 příspěvky denně, takže jeden odkaz z BIA nebyl dostačující.

Řešení se nám povedlo najít v nástroji Linktree (linktr.ee/footshop), která nám slouží po kliknutí na BIO jako rozcestník na různé stránky webu.

Druhou výzvou byla volba správného obsahu - máme k dispozici obsah od značek, vlastní produktový obsah, fotky produktů z webu a další brandový obsah (vlastní projekty, kolekce, eventy atp.).

Zde jsme pomocí A/B testování našli ideální poměr příspěvků, který nám držel vysoký engagement, plnil nám brandové cíle, ale zároveň lidé chodili na náš web.

U IG Stories jsme A/B testovali, jestli lidé více reagují na lookbookové fotky nebo na více produktové/hardsellové kreativy. Na základě tohoto jsme si připravili template, jak prezentovat produkty v Instagram Stories.

Podívejte se na instagramový profil Footshopu

Video rozhovor s

Martinem Paukrtem a Nikolou Lijanou Patákovou

Díky zefektivnění práce s Instagram stories v kombinaci s používáním nástroje Linktree v biu našeho profilu se nám podařilo dosáhnout maximalizace počtu cílených přístupů na web Footshopu z našeho instagramového profilu, což průběžně vede k zajímavým konverzím s poměrně nízkými vstupními náklady.

Naučili jsme se vyzobávat to nejlepší z extrémního množství obsahu, který máme k dispozici
Martin Paukrt
Social media team-leader Footshop

Na co nezapomeneme

Na co jsme opravdu hrdí

  • Zkoušíme nové věci

    Naší velmi silné pozice na instagramu jsme dosáhli neustálým zkoušením nových věcí, ať už plynuly z našich hlav, nebo šlo o inspiraci okolím. Je to vlastně neustávající metoda pokus omyl a ty pokusy jsou očividně nadmíru úspěšné.

  • Reálné výsledky

    Základem našeho uvažování bylo vědomí toho, že máme opravdu vysoký dosah našich příspěvků. Ten jsme potřebovali využít ve prospěch návštěvnosti plynoucí na web, což se nám s využitím nástrojů typu Linktree, nebo Instagram Stories podařilo a daří nadále.

  • Autenticita táhne

    Z vlastní zkušenosti víme, že fotky, které si vyžádaly náročnou produkci, za níž stály mnohdy několikačlenné týmy měli často o dost nižší engagement, než ty, které jsme vyfotili rychle mobilem, nicméně ve finále působily daleko přirozeněji.

  • Cena / výkon

    Na našem Instagramu si dnes a denně dokazujeme, že tvorba obsahu, který táhne pozornost a zároveň generuje prodeje nemusí být o velkých rozpočtech. Do kampaně jsme nainvestovali v průměru 8000 Kč měsíčně, přičemž se nám meziročně prakticky zdvojnásobil počet transakcí.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí

Ochutnávka na příště

Nový web OSA

Příští měsíc se můžete těšit na tento projekt

Redesign webu Ochranného svazu autorského z dílny společnosti MEDIA FACTORY