Hodnocení projektu
Dokonalá personalizace, skvělé provedení, vynikající přesah do sociálních sítí (video sdílely snad stovky lidí). Téhle kampani nemám co vytknout.
O projektu
Marketing Festival
Marketing Festival je nejprestižnější marketingová konference ve střední Evropě, na kterou každý rok zavítají tisíce návštěvníků z řad profesionálů z celého světa.
Jindra Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu, si pro tento ročník předsevzal další zvýšení počtu návštěvníků akce a zároveň upevnění pozice Marketing Festivalu, coby inovátora a akce, které záleží na kvalitě a osobním vztahu s jejími návštěníky.
Proto jsme vytvořili první skutečně personalizovanou videokampaň a to s použitím naší vlastní platformy - Motionab. Každý z 3600 předchozích návštěvníků dostal do mailu své vlastní personalizované video, které vzniklo na základě dat jako jméno návštěvníka, počet předchozích návštěv, jméno společnosti, profesní zařazení atd. Každé video bylo tedy zcela unikátní a zároveň jsme jej umístili na samostatnou microsite.
A výsledek? Nejvyšší návštěvnost webu akce v historii historii, virální šíření kampaně na sociálních sítích a především velký nárůst počtu prodaných vstupenek překonal naše nejoptimističtější očekávání.
Video rozhovor s
Filipem Koubkem a Martinou Vymyslickou
O projektu, který pro Motionlab znamenal ostrý start a který Marketing Festivalu Jindry Fáborského výrazně pomohl s naplněním návštěvnické kapacity.
Od začátku jsme věděli, že když se nám tenhle projekt podaří, zasáhneme velkou část cílovky.
Na co nezapomeneme
Co se povedlo
-
Momenty po spuštění
Spousta lidí si okamžitě po obdržení videa myslela, že jde o video cílené jenom na ně. Vyvolalo to tak ten správný wow efekt.
-
Evoluce konceptu kampaně
Konkrétního člověka do pozice hvězdy Marketing Festivalu jsme dosadili vlastně náhodou a rozvojem původních myšlenek. Nakonec se to ukázalo jako super nápad, který u mnohých způsobil až infarktové stavy.
-
Šli jsme do rizika
Až do chvíle, než začaly chodit první zpětné vazby jsme vůbec netušili, jestli tou formou komunikace někoho nenaštveme nebo nezklameme. Nakonec se ukázalo, že jsme udeřili hřebíček na hlavičku a přijetí bylo fantastické.
-
Výsledky
Kampaň velkou měrou přispěla k raketovému vystřelení prodejů vstupenek na tento ročník Marketing Festivalu.