Inspirace za měsíc duben 2020
Představujeme další hvězdu

Představujeme další hvězdu

Více o projektu
Počet objednávek
800% sales boost
Unikátní open rate
77 %
Návštěvnost webu
200% navýšení
Dokončená shlédnutí videa
80 %

Hodnocení projektu

92 %
Využití emailové komunikace
92 %
Byznysové a zákaznické výsledky
94 %
Marketingová idea
92 %
Obsah
Pavel Pola
Pavel Pola
emailing expert - Etnetera Activate
Dokonalá personalizace, skvělé provedení, vynikající přesah do sociálních sítí (video sdílely snad stovky lidí). Téhle kampani nemám co vytknout.

O projektu

Marketing Festival

Marketing Festival je nejprestižnější marketingová konference ve střední Evropě, na kterou každý rok zavítají tisíce návštěvníků z řad profesionálů z celého světa.

Jindra Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu, si pro tento ročník předsevzal další zvýšení počtu návštěvníků akce a zároveň upevnění pozice Marketing Festivalu, coby inovátora a akce, které záleží na kvalitě a osobním vztahu s jejími návštěníky.

Proto jsme vytvořili první skutečně personalizovanou videokampaň a to s použitím naší vlastní platformy - Motionab. Každý z 3600 předchozích návštěvníků dostal do mailu své vlastní personalizované video, které vzniklo na základě dat jako jméno návštěvníka, počet předchozích návštěv, jméno společnosti, profesní zařazení atd. Každé video bylo tedy zcela unikátní a zároveň jsme jej umístili na samostatnou microsite.

A výsledek? Nejvyšší návštěvnost webu akce v historii historii, virální šíření kampaně na sociálních sítích a především velký nárůst počtu prodaných vstupenek překonal naše nejoptimističtější očekávání.

Podívat se na video ke kampani

Video rozhovor s

Filipem Koubkem a Martinou Vymyslickou

O projektu, který pro Motionlab znamenal ostrý start a který Marketing Festivalu Jindry Fáborského výrazně pomohl s naplněním návštěvnické kapacity.

Od začátku jsme věděli, že když se nám tenhle projekt podaří, zasáhneme velkou část cílovky.
Filip Koubek
Co-founder Motionlab

Na co nezapomeneme

Co se povedlo

  • Momenty po spuštění

    Spousta lidí si okamžitě po obdržení videa myslela, že jde o video cílené jenom na ně. Vyvolalo to tak ten správný wow efekt.

  • Evoluce konceptu kampaně

    Konkrétního člověka do pozice hvězdy Marketing Festivalu jsme dosadili vlastně náhodou a rozvojem původních myšlenek. Nakonec se to ukázalo jako super nápad, který u mnohých způsobil až infarktové stavy.

  • Šli jsme do rizika

    Až do chvíle, než začaly chodit první zpětné vazby jsme vůbec netušili, jestli tou formou komunikace někoho nenaštveme nebo nezklameme. Nakonec se ukázalo, že jsme udeřili hřebíček na hlavičku a přijetí bylo fantastické.

  • Výsledky

    Kampaň velkou měrou přispěla k raketovému vystřelení prodejů vstupenek na tento ročník Marketing Festivalu.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí