Inspirace za měsíc červenec 2020
Redesign webu HUDYsport

Redesign webu HUDYsport

Více o projektu
Počet objednávek
3 600 měsíčně
Návštěvnost eshopu
233 430 měsíčně

Hodnocení projektu

100 %
Design
100 %
Marketingová komunikace
100 %
Technické řešení
100 %
Zákaznické funkce
Šárka Tošnarová
Šárka Tošnarová
Marketing Director Manifesto Market
Web celkově nepůsobí jako klasický e‑shop, ale jako průvodce outdoorovým světem. Prodává skrze užitečné informace a inspirující fotografie.

O projektu

HUDYsport

Primárním cílem webu je online prodej zboží. S novým designem zároveň přibyla možnost rezervací produktů na kamenných prodejnách HUDYsport, což okamžitě ukázalo jako trefa do černého a zákazníci této možnosti hojně využívají.

Klient měl od začátku odvahu jít do něčeho jiného, než klasického uniformního eshopového řešení. Celý eshop je tak koncipován s velkým důrazem na design a look and feel outdoorové značky, což je demonstrováno například ztvárněním prezentace produktů, která probíhá na fotografiích bez pozadí zasazených do reálných situací, ve kterých se daný produkt může outdoorovému nadšenci hodit. Návštěvník eshopu tak získává pocit, že stojí přímo uprostřed prodejny.

V průběhu redesignu jsme úspěšně zvládli i další výzvy a cíle:

  • po spuštění nového e‑shopu nenastal pokles objednávek
  • registrace zákazníků do věrnostního programu – každý zákazník obdrží při registraci číslo HUDY PARTNER KARTY, které automaticky generuje e‑shop. HP KARTA je zaslána i poštou a její číslo slouží pro výhodnější nakupování na webu i v kamenných prodejnách
  • získávání hodnocení a recenzí produktů od reálných zákazníků
  • zvyšování povědomí o exkluzivně zastoupených značkách
  • doporučování vhodného vybavení na základě aktivit, kterým se zákazník věnuje

Podívejte se na případovou studii k redesignu HUDYsport

Video rozhovor s

týmem tvůrců webu z PeckaDesign

Největší radost nám udělalo, že HUDY mělo odvahu jít do trochu nestandardního pojetí eshopu a podařilo se nám tak dosáhnout designového zážitku. Ten je díky jeho rychlosti a intuitivnosti při výběru produktů zároveň maximálně funkční.

Velký vliv na byznysové výsledky klienta mají nově spuštěné objednávky a rezervace na prodejnu
Vít Straka
Projektový manager, PeckaDesign

Na co nezapomeneme

Na co jsme opravdu pyšní

  • Designový eshop s přesahem

    Od začátku bylo perfektní, že nedáváme dohromady klasickou prodejní krabici, ale designový eshop, na kterém se všichni příznivci outdooru budou cítit jako doma.

  • Rezervace na prodejnách

    Tahle novinka byla pro HUDYsport trefa do černého a možnost rezervace a přímé objednávky na prodejnu má od spuštění nového webu silný vliv na obchodní výsledky celého projektu.

  • Využití vizuálního obsahu

    Povedlo se nám maximalizovat využití stávajících vizuálních podkladů pro účely komunikace na novém webu.

  • Rychlost webu

    Vývojem nového řešení jsme naplnili výzvu v podobě kombinace množství vizuálního obsahu a rychlosti, která je pro eshop stejně tak důležitá.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí