Hodnocení projektu
Zde není pochyb, že nápad šel naprosto jednoduše za milovníky hokeje. Zpracování diváka přenese do prostředí, kde se krom ledu dozví o zápase nejvíce, tedy do televizního studia. Moderátoři precizně napsaným textem stříleli jeden gól za druhým.
O projektu
Krušovice
Představili jsme královské komentátorské duo a začali soutěžit o vstupenky na zápasy české reprezentace. Propojili jsme online svět s tím offline mostem mezi nimi se stal náš královský chatbot. Fanoušci nakupovali pivo a kódy z plechovek se staly jejich šancí na výhru tím, že je právě do chatbota jednoduše zadávali. Komunikaci jsme si vyšperkovali GIFy s komentátorskými perlami, na které jsme souběžně upozorňovali i na Facebooku a v Instastories. Celkově získaly 26 milionu zhlédnutí a staly se tak klíčovým prvkem naší hokejové kampaně.
Slosování soutěže o vstupenky jsme plně zautomatizovali a dynamická videa pravidelně ohlašovala vítěze bez lidského zásahu.
Reakcemi na průběh a výsledky zápasů nám začala práce v reálném čase. Od teasovacích Instagram Stories po příspěvky na Facebook, které jsme stříleli v rámci sekund po odpískání zápasů. Chatbot se stal hokejovým zpravodajem, fanoušci něj mohli tipnout výsledek a probrat statistiky. Dostal přes 42 000 tipů a průměrná doba návštěv byla přes 21 minut!
Královské studio přeneslo fanoušky z obrazovek na led a zpět. Zábavně a s výsledky, které nás i klienta posouvají zase o kus dál na poli social media marketingu.
video rozhovor s
Ondřejem Vataščinem, Františkem Procházkou a Martinem Navrátilem
Jednoduchost sdělení, komplexnost exekuce. Využili jsme pestrou paletu platforem, formátů a technologických řešení, která nám dohromady pomohla naplnit cíle. Komunikace před šampionátem zvyšovala prodeje, v průběhu bavila fanoušky.
Kampaň se nám podařilo přes čtyři měsíce udržet v pozornosti cílové skupiny
Na co nezapomeneme
Co se povedlo
-
Výsledky
Celá kampaň byla vlastně jedním takovým úhledně zabaleným efektivním balíčkem, který fungoval jak v digitálním, tak offline prostředí. Výsledek v podobě 29% meziročního růstu prodejů je toho jasným důkazem.
-
Dynamický obsah
Hráli jsme si s real-time komunikací, byli jsme schopni propisovat aktuální výsledky zápasů do bannerů, či na web a to se ukázalo být klíčovým tahem pro maximální relevanci celé komunikace.
-
Chatbot
Jeho výkon nás velmi pozitivně překvapil. Ostatně průměrných 20 minut na člověka strávených komunikací s chatbotem dokazuje, že jeho zapojení dávalo smysl a zároveň jak dobře byl vymyšlen.