Inspirace za měsíc březen 2020
Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Tvoje mistrovství. Tvoje království.

Více o projektu
Zvýšení prodejů
+29 % meziročně
Celkový zásah
2,7 milionu
Čas v chatbotovi
21 minut
Počet konverzací
268 050

Hodnocení projektu

92 %
Nápad a přesah
100 %
Zpracování
75 %
Výsledky
Edita Liška
Edita Liška
CEO Limeade
Zde není pochyb, že nápad šel naprosto jednoduše za milovníky hokeje. Zpracování diváka přenese do prostředí, kde se krom ledu dozví o zápase nejvíce, tedy do televizního studia. Moderátoři precizně napsaným textem stříleli jeden gól za druhým.

O projektu

Krušovice

Představili jsme královské komentátorské duo a začali soutěžit o vstupenky na zápasy české reprezentace. Propojili jsme online svět s tím offline  mostem mezi nimi se stal náš královský chatbot. Fanoušci nakupovali pivo a kódy z plechovek se staly jejich šancí na výhru tím, že je právě do chatbota jednoduše zadávali. Komunikaci jsme si vyšperkovali GIFy s komentátorskými perlami, na které jsme souběžně upozorňovali i na Facebooku a v Instastories. Celkově získaly 26 milionu zhlédnutí a staly se tak klíčovým prvkem naší hokejové kampaně.

Slosování soutěže o vstupenky jsme plně zautomatizovali a dynamická videa pravidelně ohlašovala vítěze bez lidského zásahu.

Reakcemi na průběh a výsledky zápasů nám začala práce v reálném čase. Od teasovacích Instagram Stories po příspěvky na Facebook, které jsme stříleli v rámci sekund po odpískání zápasů. Chatbot se stal hokejovým zpravodajem, fanoušci  něj mohli tipnout výsledek a probrat statistiky. Dostal přes 42 000 tipů a průměrná doba návštěv byla přes 21 minut!

Královské studio přeneslo fanoušky z obrazovek na led a zpět. Zábavně a s výsledky, které nás i klienta posouvají zase o kus dál na poli social media marketingu.

Podívat se na video case study

video rozhovor s

Ondřejem Vataščinem, Františkem Procházkou a Martinem Navrátilem

Jednoduchost sdělení, komplexnost exekuce. Využili jsme pestrou paletu platforem, formátů a technologických řešení, která nám dohromady pomohla naplnit cíle. Komunikace před šampionátem zvyšovala prodeje, v průběhu bavila fanoušky.

Kampaň se nám podařilo přes čtyři měsíce udržet v pozornosti cílové skupiny
Ondřej Vataščin
Client Service Director, ISOBAR

Na co nezapomeneme

Co se povedlo

  • Výsledky

    Celá kampaň byla vlastně jedním takovým úhledně zabaleným efektivním balíčkem, který fungoval jak v digitálním, tak offline prostředí. Výsledek v podobě 29% meziročního růstu prodejů je toho jasným důkazem.

  • Dynamický obsah

    Hráli jsme si s real-time komunikací, byli jsme schopni propisovat aktuální výsledky zápasů do bannerů, či na web a to se ukázalo být klíčovým tahem pro maximální relevanci celé komunikace.

  • Chatbot

    Jeho výkon nás velmi pozitivně překvapil. Ostatně průměrných 20 minut na člověka strávených komunikací s chatbotem dokazuje, že jeho zapojení dávalo smysl a zároveň jak dobře byl vymyšlen.

Kdo za projektem stojí

Kdo za projektem stojí